Chattachattachatta...

Det fina med att tvätta sent på kvällen är att man kan skjuta upp strykningen av kläder till någon annan dag..någon mer än jag som tror att den är "andra dagen" inte inträffar den närmaste veckan??

Imorgon blir det en stressig dag på jobbet..först ett möte och sedan ska jag baka mellan 11-13..från klockan 15 är det obligatorisk lekstund (typ)...så de få minuter jag har över ska jag hinna med att göra en tämligen omfattande offert (som jag visserligen har hunnit en bra bit på, men det är mycket kvar) och rimma på julklappen jag köpt...sen tillkommer det antagligen en hel del grejer till under dagen..

Sen blir det ett spinningpass..mitt vänstra lår kommer hata mig för det...det gör ont som fan just nu..inte riktigt lika smärtsamt som benhinnorna, men ändå...det blir skönt med tre dagars vila från träningen nu i helgen..skönt och behövligt...

Kommentarer
Postat av: Åsa

Ärligt talat - tillhör bakning dina arbetsuppgifter! Haha...

Stackare.

2008-11-28 @ 18:52:58
Postat av: Jerk

Näe..jag var med i den grupp som skulle baka pepparkakor till lekstunden på kontoret innan de andra gick på julbord..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback