Glömde..

I mitt uppretade tillstånd igår kväll glömde jag ju en grej...jag var med på eftermiddagens mingel på kontoret...eftersom företaget firade 10 år i Sverige hade vi också en frågesport om saker som har hänt under tiden..så vi satt där och försökte minnas..

Det var frågor som "Vem hade två vänsterskor på sig till ett kundmöte i Estland?" "Vem blev uppraggad av personalchefen på Halloweenfesten på hans första vecka på jobbet?" och annat smått och gott...

Jag var också med som svar på en fråga..
"Vem kallade VDn för finnjävel på sommarfesten 2005?"

Vilket lag som vann?? Mitt såklart...ändå var jag odopad (nykter)...

Kommentarer
Postat av: Cliff Hanger

Vore kul att höra storyn bakom de två vänsterskorna!

Postat av: Anna

Ja dom där vänster skorna vill man veta mer om?

"Two left feet" brukar det ju heta när man är svin dålig på att dansa ;)

2008-11-28 @ 23:18:55
Postat av: Jerk

Nja, roligt och roligt..killen var som vanligt stressad när han packade inför resan och när han packade upp på hotellet insåg han att han hade packat ner två vänsterskor..tror en var brun och en var svart dessutom.. :)

2008-11-29 @ 13:53:49
URL: http://dalaibk.webblogg.se/
Postat av: Anna

Hmm? Då är nog din story med "finnjäveln" roligare...nå låt höra?

2008-11-29 @ 14:23:44
Postat av: Jerk

Nja, det är den nog inte..VDn och några andra kom iväg till tuben från Huvudsta gård, så jag tog hans assistents telefon och kallade honom finnjävel..tror det var så..eller så var det när vi var på väg dit..det var på skämt iaf...så det är nog roligare när man inte vet...

2008-11-29 @ 21:35:48
URL: http://dalaibk.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback