Great work Jerker...

Jag sög ikväll...visserligen ett assist, men jag missade ett par framspelningar till Rebban..jag sumpade även ett friläge..tänkte målisen skulle agera som en målis och gå ner..den lobben hade blivit skitsnygg om målisen agerat som han borde...

I övrigt har jag ikväll fått reda på att alla killar verkligen är svin..surprise...jag chattar med en vacker, begåvad tjej som inte riktigt lyckas träffa någon...hey, vem gör det?

Ja, vi förlorade..dessutom sprack tanken på luciafest med laget...det får bli en rejäl slutspelsfest istället..

 Nåväl, jag fick helt plötsligt en barnfri helg också...dotra tycker det är roligare att åka skoter med mormor o morfar än att umgås med sin käre gamle far...just nu kanske det inte gör så mycket ändå..när jag pratade med dotras mor om helgen så höll hon på och avlusade min dotter..

Dessutom är det elitseriehelg i curling ute i Sumpan..så jag får väl hänga där istället...

Kommentarer
Postat av: Anna

Ha ha..ja va säger man-det går inte att lita på nån , inte ens målisar :(

En ledig helg sitter väl aldrig fel.. ;)

2008-11-19 @ 09:28:36
Postat av: Jerk

Näe, det kan nog bli skönt med en ledig helg..speciellt som dotra antagligen bara velat se högst 1 curlingmatch under helgen..nu kan jag se fler :)

Postat av: Anna

Hmm? Inget ragga på krogen då? ;)

2008-11-19 @ 17:47:25
Postat av: Jerk

näe, jag går aldrig på krogen längre...det är för dyrt..både ölen och raggandet ;)

2008-11-19 @ 17:48:53
URL: http://dalaibk.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback