Imorgon är det tisdag iaf..

Kom på vad det var som störde mig idag..den där försovningen...den gjorde att jag skippade frukosten och därmed missade den sköna delen på morgonen då jag sitter i soffan och kollar på tv samtidigt som jag äter min smörgås..dagen blir så mycket bättre då..

Det var allt som krävdes för att Jerk skulle bli en gnällkärring igen..det kändes lite bättre efter gymmet iaf...och när jag kom på varför jag var så grinig på vägen hem från Ica så kändes det ganska bra igen...

Sen gick jag in på Xpert eleven för att se hur kvällens match gått..jag tokdominerade..ledde med 3-0 då tappar målistaskan in vad som helst för skit..3-3 slutade matchen och Jerker var surgubbe igen...

Får se om jag kan komma tillbaks till mitt goda humör imorgon..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback