She broke my heart in the trailerpark..

Det känns som om den här bloggen håller på och dö svältdöden...jag har inte direkt gött den på sistone..får se om det blir bättre den här veckan..
Det är inte det att jag inte haft något att skriva (mer än vanligt, det brukar dessutom inte vara något problem..det är bara att ordbajsa på..), men jag har inte orkat...försökte ändå, i lördags var jag ute och tog kort på ett ställe, skulle lägga in i bloggen och skriva om det..var ett väldigt passande ställe också, men när jag kom hem efter en tröstmåltid på BK (jag vägde mig i lördags...gått upp..) så la jag mig i soffan och där blev jag liggandes i någon sorts halvdvala tills det var dags att fixa lasagnen...

Igår var jag alldeles för upptagen med att proppa datorn full så c-disken tog slut, så var jag fixa till det...och tvätta..och stryka...och göra rent vasken så vattnet kunde rinna igen...och träna också..1,5 timme innefotboll..jag tunnlade iaf Rebbe, annars var det väl sådär..var mitt vanliga griniga humör..tror jag sätter för stor press på mig med tanke på hur dålig jag faktiskt är..

Nåväl, idag klev jag upp tjugo i sju, borstade tänderna, la mig i soffan för att titta på lite nyheter och gick upp igen halv nio..men det är måndag, så det är okej..

Kommentarer
Postat av: Anna

Ibland tryter orken & lusten att blogga..även om man har saker att skriva om...

Hoppas du orkar visa bilderna du tog :) jag är ju en sån där glad "amatörfotograf" , älskar foton!!

2008-11-17 @ 16:01:35
Postat av: InreKaos

Var det nåt lättklätt? :o)

Vilket mysigt par vi skulle vara. Positiva, livsbejakande och... ja, lyckliga :o)

Blogga nu, saknar dig i cyber.

Postat av: Jerk

Anna: det kommer bild så småningom..men känner jag mig kan det dröja lite :)



Tant: Jättelivsbejakande :) Man kan se kortet som lättklätt om man vill, men kanske inte på det sättet..en man iaf :)

2008-11-17 @ 22:22:28
URL: http://dalaibk.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback