Varför göra något idag som jag kan skjuta upp till imorgon..

Man ska nog skriva ner det man tänkt direkt, även om man är trött...väntar man försvinner det oftast bort..
Igår när jag gick hem från Söderstadion var känslan ändå kärlek, trots den totala avsaknaden av backlinje och trots att inkompetenta domare...det var något när man stod kvar och sjöng för spelarna efter matchen..

Nu har det gått för lång tid för att jag ska komma ihåg det, få tillbaks känslan..

Kanske borde skrivit något mer om helgen också...men den känns inaktuell nu..det enda är väl att man inser att det är skönt med goda vänner på besök...

Jag har ju inte heller skrivit något om bröllopet i jaktkläder..det känns riktigt inaktuellt nu...

Borde kanske skriva något om dagen, men det är dags att hämta tvätten..någon annan dag kanske..

Kommentarer
Postat av: karren

Om det är så mycket alkohol kvar bör det snart komma en inbjudan till party

2008-11-05 @ 18:45:11
Postat av: S

Bröllop i jaktkläder... hm. Låter inte inaktuellt. Låter lite konstigt. Är det sånt du gillar månne.

Postat av: Jerk

karren: inte en chans..alkoholen är min :)



S: Nja, det hände i mitten av oktober, därför känns det inaktuellt att skriva om det..det var vackert iaf, gifta sig på en höjd i skogen med milsvid utsikt :)

2008-11-06 @ 09:50:16
URL: http://dalaibk.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback