Världens bästa ickesäljare?

Ja, okej..det känns bättre idag..KAM:en för storkunden tillhör iaf de som förstår mig..som förstår att jag lärt mig hur jag fungerar runt alkohol..jag kan inte gå hem i tid..dessutom fick jag ihop 4 säljpoäng i säljtävlingen till vårt team den här veckan..om bara innesäljarna får in ordrarna idag slår jag mitt rekord i omvandlade offerter för en månad (i värde då)..

Låt mig försöka förklara det här med fest...att gå hem i tid smålullig för att ta sig upp dagen efter och gå till jobbbet är lite som petting..visst är det trevligt, men har du kommit så långt vill du gå hela vägen..du vill dansa på bordet eller stoppa in den..du vill inte ge dig för att "det kommer en morgondag också"...all the way or no way...varför dricka 4 öl och sen gå hem..kroppen har hunnit ställa in sig för en helkväll av pinsamheter, fylledansande och ångesten har redan kallat in förstärkning, så den slår till med full kraft ändå dagen efter..
Precis som att den lille ställer sig i givakt och väntar på att få tjänstgöra, sen är det falskt alarm..man kan bara lura honom så många gånger innan han tröttnar..dessutom kommer du ändå dagen efter ha ont i magmusklerna efter att ha spenderat en kväll med att försöka dra in magen så du ser mer attraktiv ut..ljumskarna kommer känna av torrjuckandet och munnen kommer vara torr efter alla snälla, bara lite....

Ok, jag inser att min jämförelse inte är klockren...jag menar med alkohol kör jag utan problem 12 timmar i sträck med samma frenesi..sexet varar på sin höjd några sekunder...om jag inte kört alkoholrace i 12 timmar då..då varar det hur länge som helst, bara det kommer nog mycket blod ner dit..

Nu gick chefen hem...jag kan med andra ord gå när jag vill nu..

Kommentarer
Postat av: valp

underbar jämförelse, som jag känner igen allt för väl.

Postat av: Jerk

:)

2008-11-28 @ 21:01:24
URL: http://dalaibk.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback