First beer in 7 hours....

Hade det inte varit för att SL dunkat mig hårt i röven hade jag varit inne redan kl.8 den här morgonen också..va? för andra dagen i rad??
Visst, serru Da Jerk har äntligen vuxit upp och blivit en mogen man inte bara till det yttre. Till veckan tänkte jag köpa lite Volvo, villa, Vovve också..kanske slänga in ett litet Våp med förkläde och papiljotter i håret också..allt ska givetvis finnas i en sömnig förort där ingenting händer..

Eller inte...kanske mer..oj, jag ska sluta halv tolv för att åka till Sumpan och kolla på Curling innan Palle & Humfe kommer till Centralen vid 14-tiden, bäst att komma i tid till jobbet...

Kommentarer
Postat av: Anna

Imponerad :D "Dutti kille"

Ha en kanon helg nu när grabbarna grus kommer på besök ;)

2008-10-31 @ 10:19:16
Postat av: Spjutä

Palle o Humfe hahahahahahaha en viss likhet finns faktiskt :p

2008-10-31 @ 10:52:08
Postat av: Jerk

Anna: Visst är jag och visst ska jag :)



Spjutä: Det andra populära smeknamnen är Humle & Dumle :)

Postat av: Åsa

Lite sent kanske, men ändå: Ha en trevlig helg!

;-)

2008-10-31 @ 18:49:19
URL: http://vindvirvel.blogg.se/
Postat av: Jerk

Tackar, tackar..den har börjat bra trots regnet :)

2008-10-31 @ 19:50:51
URL: http://dalaibk.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback