Fredag, dags att supa..på riktigt den här gången..

Vet inte om jag ska bli orolig eller smickrad över att Dalle känner sig så hemma i min lägenhet att han efter 5 minuter sätter på sig mysbyxor och lägger sig i soffan?

Nu däremot, är det ishockey (typ) på tvn..jag håller på Malmö för att reta Dalle...imorgon håller jag kanske på Frölunda för att reta Mange..men Frölunda är ju götlaborgare..såna där tjötröviga goa göbbar..det är inte helt lätt..jag har alltid tyckt bättre om den stockholmska kaxigheten...

Nåväl, eftersom det antagligen skulle tittas snett om vi satt och pimplade öl i curlinghallen är vikvar i lägenheten och tittar på allsvensk hockey..vi ska väl hitta ut någonstans ikväll, frågan är bara var? Jag går ju aldrig ut längre..

Nu är det Marika på tvn..

Kommentarer
Postat av: Blingbling

Jag håller på Skellefteå AIK jag. Björklövens glansdagar är ju över.

2008-10-31 @ 22:42:36
Postat av: Jerk

Åh, ve..kan man göra så?? De är ju arvfiender..du vill inte ta en öl någonstans? Mina vänner vill hellre kolla på Åshöjden på dvd...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback