Intresseflagga fram..

Ikväll blir det fjärde gången den här veckan jag rör på mig..det blir även det fjärde skoparet som jag använder..jag har alltså fler skor för att träna i än jag har att vara i (då skulle jag ändå kunna öka på det hela till 5 olika par om jag bara tog mig en löprunda i veckan också..)..

(Det finns en viss chans att det här var det tristaste inlägget som skrivits på den här bloggen..det finns antagligen god konkurrens av de andra nästan 2000 inläggen jag skrivit, men ändå..)

Kommentarer
Postat av: S

Hehehe... det var kul.

Postat av: Jerk

tack, själv började jag nästan grina av tristess när jag insåg vad jag skrivit..

2008-10-09 @ 22:19:03
URL: http://dalaibk.webblogg.se/
Postat av: Kajsa

Hade du skrivit det har inlagget FORE Oslo Cup sa hade jag trott pa dig. Nu vet jag att du ljuger!

2008-10-15 @ 00:04:53
Postat av: Jerk

hehe..jag lämnade ju tillbaks alla skor jag hade..så jag har fortfarande lika få par som innan...jag ångrar nästan att jag lämnade in mobilen i receptionen..den var häftigare än min..

2008-10-15 @ 00:40:24
URL: http://dalaibk.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback