Likt Ikaros blev det en crash & burn...

Man kan säga att jag gjorde två mål ikväll...man kan också vara elak och påpeka att båda var i fel kasse...

Sen kan man vara snäll också och säga att jag var duktig som nästan hann upp bollen vid första målet och att det var otur att jag bara fick en tånagel på den, så den gick stolpe in...
Man kan också påpeka att andra målet får målisen ta på sig som får ett enkelt bakåtpass, somnar in och släpper in bollen under foten..

Vill man vara riktigt ärlig ska man också säga att det var jag som slog genomskäraren till Fors, som satsade på skott och att Kenny påpassligt petade in kvitteringen i slutsekunderna..

3-3 blev det alltså..mot de som ligger tvåa...i övrigt kan det sägas att jag sög hästballe i denna match och nu värker benhinnorna..tur att det är träningsvila imorgon..äntligen dags för Söderstadion igen..

Kommentarer
Postat av: karren

kanske ej så konstigt att ni inte vann om du står och suger hästballe under matcherna

2008-10-29 @ 17:22:48
Postat av: Jerk

nåja..jag rörde mig lite iaf..dessutom ligger vi fortfarande på övre halvan..

Postat av: Åsa

@karren: Ha, ha - riktigt bra faktiskt.



Jerk: Jag är snäll i dag. Säger inget om dina två mål. Bara suckar, stönar och sliter mitt hår! Nu funderar jag vad jag ska täcka flinten med, en blond eller rödhårig peruk? :D

2008-10-29 @ 22:38:09
URL: http://vindvirvel.blogg.se/
Postat av: Jerk

Åsa: Kom ihåg att jag även stod för en avgörande passning när vi kvitterade till 3-3 i slutsekunderna..dessutom kan inte andra målet lastas på mig..det var målisen som stod och sov

muttermutter

2008-10-30 @ 08:22:19
URL: http://dalaibk.webblogg.se/
Postat av: Åsa

Jodå, jag såg den där passen. Jag ignorerade den bara... Jag är inte SÅ snäll att jag låtsas om den när nån gjort två mål i fel kasse. Jag har inte hämtat mig från chocken än, din blogg är mycket provocerande. ;D

2008-10-30 @ 21:08:59
URL: http://vindvirvel.blogg.se/
Postat av: Jerk

på vilket sätt då? Är det de fina färgerna som provocerar? :)

2008-10-30 @ 23:43:25
URL: http://dalaibk.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback