Nä, vad säger ni? Dags för lunch kanske?

Gled in på kontoret kvart över nio...Va? säger ni..kvart över nio?? Yup, kvart över nio på en måndag..det är ungefär som halv sju en onsdag..jag är grymt imponerad..det borde ni också vara...dessutom åt jag frukost hemma, så det var ingen uppduschaslängapåsigklädernaochutgenomdörren-morgon..

Det var en lugn och stilla morgon, även om jag blev lite stressad när jag missade början av sporten för att jag bredde mackor...

Nu däremot måste jag nog stressa en del..så det är väl dags att växla upp rejält, för på onsdag drar jag norrut redan halvvägs in på eftermiddagen..


Kommentarer
Postat av: Spader Madame

Det ska jagas förstår jag!

Postat av: Jerk

Yup, dags för några dagar där jag får låtsas att jag är man igen :)

2008-10-13 @ 22:45:23
URL: http://dalaibk.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback