Nästan realistiskt..

Efter att ha sett de första sex avsnitten av Åshöjdens BK på dvd igår måste jag säga att Jorma är en prakttönt..jag är glad att jag inte valde hans namn...

Sen så var faktiskt Jorma mörkhårig i Buster..och Kula Persson krullhårig, inte tunnhårig och med glasögon..jag saknar Bagarns basker från Buster också..Hitte-Joel var också mörkhårig i Buster..och om han nu ska vara tattare borde han väl vara det nu också..

I övrigt tycker jag mig känna igen det mest från det jag läst i Buster...det blir iaf spännande nu när de tagit steget upp ytterligare ett kliv..hoppas jag hinner se de sista sex avsnitten innan jag åker på älgjakt..

Kommentarer
Postat av: Sohlberg

Jo men tog bort dem då dem krånglade en hel del tyvärr =/

ska dock göra om dem i nya program, så dem kommer komma tillbaks =)

Postat av: Anna

Ha ha Buster ja ;) den snodde man av brorsan & läste...

Jaha ja..älgjakt..då önskar jag lycka till :)

2008-10-13 @ 18:22:56
Postat av: Jerk

Min första Buster lånade jag av morbror och läste, den var så bra så jag åkte direkt till OK och köpte samma tidning åt mig själv..det var nr.22 1982, Mats Wilander var på omslaget..något år senare fick jag hela hans samling i födelsedagspresent..skojar du att jag blev glad :)

Älgjakten börjar först på fredag, men tack så mycket :)

2008-10-13 @ 21:46:10
URL: http://dalaibk.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback