Och det nya livet gick bra??

Fan vad trött jag blir...kan jag inte bara få vinna drömvinsten så jag slipper det här plågeriet..jag är ju uppenbart inte skapt att kliva upp ur sängen innan lunch...

Satt lite, lite för länge vid datorn igår kväll..så när jag släckte ner den var jag inte trött längre..slökollade lite på tv, när klockan var halv ett tyckte jag ändå det var dags att lägga sig och jag borde väl vara trött??

Icke sa nicke, så fort jag la ner huvudet på kudden började hjärnan spruta ur sig tankar..det var helt omöjligt att värja sig..
När klockan var halv tre gav jag upp..klev ur sängen tog mig en snus och drog sen med mig täcket och la mig på soffan för lite kvalitets-nattv...det funkade hyggligt, jag somnade nog inom en timme..

Men, det vore väl inte jag om det gick så smärtfritt..kl.5 vaknar jag av världens magknip..går inte att somna om..bara att bestiga porslinstronen...häva ur sig allt (jag väljer nog att inte beskriva det alltför ingående..)..det tar väl en halvtimme eller så innan jag kan somna om..det hjälpte inte att Gilmore Girls var på tvn..den där mamman är svår att ignorera..till slut slår jag av tvn och lyckas somna..

När klockan ringer halv sju på morgonen har jag sovit 2-3 timmar..jag klarar det inte..jag klarade det inte..det gick inte att kliva upp..snoozade ett par gånger sen somnade jag om..när jag slår upp ögonen nästa gång är det något UR-program om mobbing på tvn..att tjejer kan vara så elaka..

Mitt nya liv började ju strålande..jag har iaf tagit med mig träningskläderna, så det blir gymmet ikväll..

Om man ska hitta något positivt i det hela så är väl det att jag iaf kom in två timmar tidigare idag jämfört med förra måndagen..

Kommentarer
Postat av: Faduma

Sv: Hhaha seriöst! Jag fick höra det av en del. Jag ska kolla upp nu ;9


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback