om lite drygt nio timmar..helg...

Skumt..inne på kontoret innan kl.9..när hände det senast??
Dessutom trots att SL som vanligt försöker köra upp något hårt i röven på än..det gäller väl inte bara på tunnelbanan utan livet i stort, men den blå linjen funkar inte..vagnfel, signalfel 6 vagnarståg i rusningstrafik...SL suger..skönt att alliansen "satsat" så mycket pengar på kollektivtrafiken...

Hade en skum dröm tidigare i veckan...glömde skriva om den, men blev påmind när jag tittade på the Office igår kväll...
Steve Carrell, chefen i amerikanska the Office jag ade mig överallt helt desperat för att jag skulle bli hans vän..jag försökte på alla sätt bli av med honom, försökte få fast honom för snatteri..ja, allt möjligt..sen slutade det med att han på något sätt snodde alla mina kläder och sen låste in sig i sin lägenhet innan han efter några minuter öppnade dörren slängde till mig kläderna och sa att han skulle skjutsa hem mig...
Skum dröm..antar att det var det sista av alkoholen som gick ur just då?

Kommentarer
Postat av: Annika

jag är också väldigt imponerad av Sl särskilt idag

Stod och väntade i en timme på ersättningsbussar( och sen slutade det med att jag fick åka tbanan när den kom igång), de kom två under den tiden, två korta. En gick en station längre bort där de lämnade av folk så de fick vänta på en buss där...



Jag skulle gärna berätta för dig och oddsen att du skulle komma hit och berätta för människor som skulle finna det intressant är ju inte särskilt trolig, däremot finns ju risken att någon följer upp din kommentar och hittar svaret...

Det börjar iallafall kännas bättre.

Postat av: Jerk

Gröna linjen ja..jag såg på nyheterna och tänkte "fan, det blir till att gå till Slussen, så efter jag duschat slog jag på datorn, då hade den lyckligtvis börjat gå igen..tänk, jag kunde fått mig lite motion idag ;)

2008-10-04 @ 00:20:32
URL: http://dalaibk.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback