Välkommen Örebroare..

Jag vet inte jag..det här med det nya livet, är det så bra egentligen?
Tack vare mitt nya liv tog det mig över två timmar från det att jag klev upp tills jag var på jobbet...

Iofs, de första 20 minutrarna spenderade jag i soffan kollandes på nyheterna och sporten..sen in i duschen och så äta frukost hemma..inte framför datorn på jobbet..ovant..tog mig väl 5 minuter bara att skära upp paprikan tror jag..

Yup, lyxig frukost ska det vara om jag nu bums ska äta hemma..och just den biten var hur skön som helst..sitta i soffan med morgonrock på och smaska i sig ett par smörgåsar..jag tänkte ju också att jag på så sätt skulle få en bättre start på dagen, mindre stress...vi får se hur det lyckas..SL gör ju som vanligt sitt bästa för att förstöra min morgon...

Nåväl, jag ger väl det hela någon dag till..vore skönt om jag kunde somna i tid dock...nu snoozade jag i en halvtimme dessutom..eller rättare sagt, jag lät alarmet gå i en halvtimme..hoppas det inte är alltför lyhört, då lär grannarna hata mig nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback