- Vet du vad en godsägare är?

Jag ångrar mig inte alls att jag kom hit idag..inte alls..alla miljoner mail (det känns så)..där inköpare stäler sig frågande över kostnaderna på mina offerter...alla mail som skriker gör det, gör det..ingen stress alls med tanke på att jag loggar ut redan kl.16 och sen tar tåget upp till byn..

Dessa tre dagar hade också fått mig att glömma hur jävla jobbigt det är att gå till jobbet igen rent fysiskt..efter att ha legat på soffan 20 timmar per dygn och någon gång då och då masa sig med sakta, sakta steg till toaletten eller köket för iläggning eller urläggning till att försöka med i hetsen under jorden då man måste hinna med nästa tåg, måste komma före alla andra...om man som jag dessutom bär på en djävulskt tung väska, eftersom jag denna gång packade med datorn då lillebrors har en förmåga att alltid krascha efter jag använt den, så är det givet att man kommer svettig till jobbet...

Nåväl, frihetens timme är snart här...jag kommer kanske hinna med en del av arbetet åtminstone..försöka fixa de som jag tycker är viktigt..eeh..kanske mer de som företaget tycker är viktigt är bättre..

Kommentarer
Postat av: Åsa

Hann inte önska trevlig resa! Hoppas du får en bra vecka i skogen!

Postat av: Jerk

Tack så mycket, om bara förkylningen släpper någon gång så blir nog veckan bra..jag har provianterat för det iaf :)

2008-09-05 @ 15:06:07
URL: http://dalaibk.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback