It's that time of the year again...



När jag använder en resa västerut till Oslo som ursäkt för att publicera den här bilden..
När jag låter en naken Camilla illustrera Curling..
När jag följer med grabbarna på Oslo Cup igen
När jag hoppas få träffa Camilla och höra hur livet är med henne..diskutera lite Rosenborg kanske..
När jag kommer dricka norsk öl
När jag kommer sova över kvartsfinalerna igen pga den norska ölen..

Så imorgon ringer klockan innan sex...brottartungt, men jag har iaf packat väskan lagt in nyaste Hello Saferide-skivan på MP3:an och denna gång kommer jag ta med datorn, så ni slipper mig inte...

Kommentarer
Postat av: S

Vad gör man i Oslo och vem e Camilla?

Oslo Cup låter sportrelaterat. Me no having koll.

Postat av: Jerk

Jag är curling-groupie :)

Camilla är hon på bilden, hon spelar curling..

Jag gör inte det, men är hjälpreda åt curlinglaget (herrar) som ska spela EM i december...

2008-09-25 @ 13:39:49
URL: http://dalaibk.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback