Rett til å drepe..

Klockan ringde fem över halv sex...jag somna kanske halv tre..på soffan..
Upp klev jag kl.6, när andra alarmet drog igång..in i duschen...ut, på med morgonrock och sen ställde jag mig i köket kvart över sex på morgonen och började steka falukorv och ägg..och en limpskiva..det är gott okej? Och dessutom var brödet så torrt att jag inte hade fått i mig någonting om jag tagit en vanlig ostmacka...

Nu sitter jag på hotellet i Oslo, det är snart dags att gå till curlinghallen för lagets första match..jag har fått utökade uppgifter i år..jag ska inte bara fylla vattenflaskorna..jag ska även sköta tidtagningen nu..så de får en känsla för det inför EM i december..

Dessutom har laget fixat en hemsida (oj, redan?)...jag finns med på den..jag har även fått erbjudande om att blogga där..vi får se..

Övriga laget såg Camilla när vi svängde in till hotellet..jag missade henne, men jag har åtminstone hälsat på ett par olympiamästarinnor..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback