Skitmåndag..

Jag måste ta upp en riktigt positiv sak med att vara sjuk...
Det är det här med självömkandet..det är fullt tillåtet och eftersom Bajen passar på och förlora stort i en match nere i nordtyskland (Charlie D gjorde ett riktigt klassmål, i övrigt glömmer vi det där) och de samtidigt säljer Petter för kaffepengar (ärligt talat, vad kommer vi få för Charlie Davies när vi säljer honom nästa sommar efter att han ha gjort 15 mål under våren? En säck nya träningsbollar? En back läsk eller vaddå?)..


Nu när det är synd om mig som är sjuk är det också helt okej att sänka en halvliters B&J Chocolate fudge brownie..jag ska väl erkänna att jag inte sköt mig fullt ut och det finns lite glass kvar till imorgon också..men iaf..det är helt okej..eller, det är mer än okej faktiskt, det är min rättighet, nästan skyldighet, att sleva i mig glass som om det inte finns en morgondag..

Jag har även ätit mjölkstuvade makaroner ikväll...jag skämmer bort mig själv när jag är sjuk...

Kommentarer
Postat av: Faduma

Sv: Hahaha, jo men sen när man börjar äta normalt igen så går man kraftigt upp i vikt hahaha:P

Postat av: Ms Understood

Men jag måste ändå säga att Hägendaz (hur man nu stavar det) RULES! ;) Fast B&J är också gott. Helt klart sådan glass man ska äta när det är lite synd om en. :)

2008-09-01 @ 23:32:32
Postat av: Jerk

Det kliar i mina besserwisser-fingrar att skriva ut den rätta stavningen, men jag avstår den här gången..

Jag har faktiskt aldrig smakat den glassen..får göra det någon gång..jag lär väl bli förkyld fler gånger :)

2008-09-01 @ 23:58:41
URL: http://dalaibk.webblogg.se/
Postat av: Åsa

Har du frisknat till? Eller trycker du i dig det sista av glassen liggandes i soffan just nu? ;-)

2008-09-02 @ 09:45:46
Postat av: Jerk

Nja, när du skrev kommentaren låg jag visserligen i soffan, men jag sov gott..jag stannade hemma idag också..får se hur det känns imorgon..jag har lite glass kvar, den åker nog ner i eftermiddag :)

2008-09-02 @ 12:42:30
URL: http://dalaibk.webblogg.se/
Postat av: Åsa

Bra att du vilar dig... Frågan är bara vad du ska göra i morgon? Eftersom glassen tar slut redan i dag. Kan du smita ut och köpa mer tror du?

2008-09-02 @ 20:02:30
URL: http://vindvirvel.blogg.se/
Postat av: Jerk

Om jag nu är hemma imorgon så kan jag givetvis smita ut och handla en snabb vända, men jag hoppas kunna gå på jobbet imorgon..så hinner jag rensa lite innan jag åker upp till skogen iaf..

2008-09-02 @ 20:19:52
URL: http://dalaibk.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback