Stålhammar ÄR ett kukhuvud...

Hur fan kan man missa den armbågen och ändå våga kalla sig domare?? Så jävla sopig så det förslår..rött kort direkt på en sån grej..fast det är klart i Kukhammars huvud var det ju inte en bajare som gjorde det...

Och idioten förstör helt det snabba inlägget jag skulle skriva i pausen..det skulle börja med meningen "Inte för att jag vill skryta, men..."

Saxar från
officiella:
Tipspromenad
Bajenkunskaperna var stor i tipspromenadens barnklass. Majoriteten hade alla rätt, och tre vinnare har dragits.

1:a
pris: Ted Pettersson, Trångsund - presentkort i Supporterbutiken på 600 kronor.

2:a pris: Emma Jonsson, Hudiksvall - presentkort på 400 kronor.

3:e pris: Alicia Rovén, Täby - presentkort på 200 kronor.

I vuxenklassen hade endast fem deltagare samtliga rätt. Tre vinnare har dragits.

1:a pris: Veronica Lilius, Haninge - presentkort i Supporterbutiken på 600 kronor

2:a pris: Jonas Jernsäther, Enskede - presentkort på 400 kronor

3:e pris: Jerker Eriksson, Stockholm - - presentkort på 200 kronor

Så mannen som är känd från TV visar sig också vara en synnerligen intelligent man...undrar vad jag ska köpa för min tvåhundring??
Och ja, lite surt är det att inte lottas fram till 600 istället..å andra sidan var vi bara FEM stycken som hade alla rätt..

Kommentarer
Postat av: valp

stålhammar blir sjukare o sjukare för varje match.

geten o zengin på skottträning tack.

cd´s zidanefinter var väl det enda jag vill minnas från dagens match.



grattis till presentkortet... är det till bajenshoppen?

Postat av: Jerk

Fan om Geten hade varit vaken och inte bara stått och beundrat Charlie där..

Yup, til Bajen-shopen..passar utmärkt..en gratis t-shirt till mig :)

Sen ska jag ju ändå dit och handla julklappar snart..dotra måste ha mer grönvita kläder :)

2008-09-23 @ 23:08:20
URL: http://dalaibk.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback