5 bästa spelställena i Sverige..

-Ska du vara med och lyssna Jerker? Lite om nya produkter på Railway-marknaden..
-Javisst, det kan vara nyttigt att höra..

2,5 timme senare kom jag ut ur konferensrummet..då var det redan dags för lunch..så hela förmiddagen försvann..tyckte jag gjorde bra ifrån mig som satt där och var tyst hela tiden, men tydligen såg Schweizaren mer än jag trodde "Sorry, if it was too long, I saw that some of you almost fell asleep.."..säljchefen hade kjol på sig, det räddade nog min vakenhet..

Nåväl, det är snart helg, snart får jag sova..1,5 dag kvar bara..

Gårdagens gymsession var helt okej..Tre kronors match mot Lettland var det inte...att jag två kvällar i rad andats in träolja känns inte heller helt okej, men ikväll ställer jag fan ut möblerna igen..
Sen ska vårstädningen inledas, jag tänkte i år köra i fyra dagar med vårstädningen..känns lagom..

Kommentarer
Postat av: Åsa

Hinner du klart hemma hos dig innan du förbrukat dom där fyra dagarna kan du lägga resterande tid hos mig! Golfpremiär i morgon, så städning är lågprioriterat här just nu...

Postat av: Spader Madame

Snart helg! Vi har två HELA jobbdagar kvar, men på torsdag kommer Esset! Haleluja!

2009-04-28 @ 22:41:48
URL: http://spadermadame.blogspot.com/
Postat av: Jerk

Åsa: eeh..med tanke på att det tar mig ett år för att ladda nog med energi för en sån här storstädning, så tror jag inte det..

Golf? Laddat upp med nya svordomar premiären till ära? ;)

Spader M: En annan har ju tagit semester på torsdag, så jag har snart helg :)..yup, man kan ta semester för att städa..

2009-04-29 @ 09:26:05
URL: http://dalaibk.webblogg.se/
Postat av: Åsa

Du är LÅNGSAM Jerk... Jag får väl gå här och traja i skiten då. ;) Inte en enda ny svordom hade jag med mig - jag tycker den som börjar på k och slutar på en fortfarande är innovativ och håller i flera sekel till... Den ger mest chock hos motspelarna. Ja, jag är tjej. Tjejer säger inte sånt. Tror mina manliga kamrater som inte känner mig så noga. Kan fler såna ord förresten. Jag varierar lite... ;D

2009-05-03 @ 23:49:17
URL: http://vindvirvel.blogg.se/
Postat av: Jerk

Jag vet, jättelångsam..då fuskade jag ändå..

Du måste förnya dig, även om den svordomen antagligen funkar ganska bra för dig som kvinna... :)

2009-05-04 @ 14:21:07
URL: http://dalaibk.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback