Alla heter Glenn i göteborg..

Jag är för slö...kände att jag inte riktigt orkade träna idag..skulle blivit tvungen att träna på lunchen och det kändes inte rätt, så jag skippade det..slött..

Känns iofs som det kvittar, det är inte direkt så att jag får några resultat av träningen..jag är lika fet ändå..

Men, jag ska ju gå över bron till Söderstadion och sen hem igen..det blir fler steg än normalt, så det blir inte en helt värdelös dag rörelsemässigt..antagligen lär jag bränna fler kalorier på de 90 minuter som jag skriker att domaren från Skövde är en bonnajävel och aldrig borde lämnat åkern än jag skulle bränt på 60 minuters styrketräning..

Imorgon är det lön, det här kan vara första gången på väldigt, väldigt länge som jag inte behöver låna pengar innan lönen kommer..så fick jag 4 papp extra i bonus också...wohoo, vad har du gjort för särskilt med pengarna Jerker? Köpt två resor på SJ...det var hälften av pengarna...ok, en innebandyklubba och 2007 års matchtröja till dotra också..

Men, på den här lönen ska jag spendera en helg i Trollhättan också..bröllop..jag är snart ensam kvar...

Kommentarer
Postat av: Åsa

Vad skönt att Skövde kan vara till nån nytta då! Du vet att Hammarby ska åka till Skövde och möta Skövde AIK på en av åker nära mig va? ;)

Postat av: Jerk

Det måste vara Talangföreningen och nej, det hade jag ingen koll på...shame on me :)

2009-04-23 @ 10:31:16
URL: http://dalaibk.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Hur lång tid tar det att gå från Skanstull till Söderstadion? :)

2009-04-23 @ 16:06:50
Postat av: Jerk

Ca 20 minuter tror jag, jag brukar försöka vara där för att se uppvärmningen också..glöm inte smurfen :)

2009-04-23 @ 16:35:13
URL: http://dalaibk.webblogg.se/
Postat av: Åsa

Kan varit någon som skrivit att Bajen skulle hit och spela när det egentligen ska vara Halmstad! Kollade upp det och hade jag tänkt efter så visste jag att det var Halmstad! Så du behöver inte skämmas längre... ;D

Hur gick det? Skötte sig Lerjeus, eller har du tappat 4 kg?

2009-04-23 @ 22:46:59
URL: http://vindvirvel.blogg.se/
Postat av: tk

Ja! tala om hur det gick.

2009-04-23 @ 22:49:38
Postat av: Blingbling

Tack för lånet av hoddyn. Du får den tillbaka imorgon, eller lördag. Fan, skit att det blev förlust. Lite galet blev det där i slutet med alla hörnor. Vi hade bra platser då :)



2009-04-23 @ 23:39:38
Postat av: Jerk

Åsa: tänkte väl det..vi ska till en annan bonnhåla i helgen (Åtvid) ;)



tk: kul, verkligen kul..muttermutter



Bling: det är lugnt, som jag sa så vacker som du var ikväll har du aldrig varit förut ;)

Hörnorna var jobbiga..menmen, så här är det..jag har nog smällt förlusten till söndagen..

Jag är i princip hemma hela helgen iaf..ska bara spela lite innebandy på lördagseftermiddagen..

2009-04-23 @ 23:44:02
URL: http://dalaibk.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback