Ett lag på Söder...

Gick och la mig redan halv två i natt..strax efter att "A love song for Boby Long" slutat..sen låg jag i en timme och fantiserade växelvis om hur jag fick hjärtattack i natt och dotra skulle försöka väcka en likstel pappa och hur jag fick den samma morgon som dotra skulle komma ner hit, så hon skulle bli helt ensam på Centralen och ingen skulle få tag på mig..kände riktigt hur hjärtat inte längre ville slå...runt tre lyckades jag till slut somna iaf..

Vaknade halv åtta med magknip..dotra var redan uppe..om det var allt godis jag åt igår eller den blodiga älgfilén vet jag inte, men jag somnade om ett tag iaf..tills dotra väckte mig och ville ha frukost..

Alla de här fysiska och psykiska problemen (glöm inte att jag har ont i ena knät också) kopplar jag till vad som händer om mindre än två timmar..om 1,5 timme börjar marschen från Medis..vi hänger på från Skanstull..dotra har redan viftat med halsduken..vid 10 tänkte hon byta om till matchdress..kl.11 slog jag på Bajenmusiken..det kommer inte höras något annat innan vi går..
Jag själv sitter med ett ton av fjärilar i magen (det får faktiskt plats så mycket i den här voluminösa kroppen)..mår rent dåligt..hade tänkt skura rent balkongen idag, men nu hinner jag nog inte...hade tänkt så mycket..orkar så lite..kroppen vill bara slå av och lägga sig ner..

Fan så nervöst det känns..jag sitter och funderar över vilka kläder jag ska ha (varför har jag ingen Bajen-skjorta?) Vädret är fint, så det behövs inte så överdrivet mycket kläder...varför har jag fortfarande inte köpt några grönvita skor??

Satan, jag har längtat så till den här dagen, men just nu vill jag att den ska gå över, bara försvinna..mina nerver har aldrig klarat av sånt här och i år känns det värre än någonsin..dessutom i exil på Västra eftersom dotra är med..det blir tufft det här, det blir omänskligt..jag hoppas på 4-0 efter en kvart så jag kan koppla av..

Kommentarer
Postat av: Karren

Heja gävle

2009-04-12 @ 20:27:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback