Idag kommer Malungsbladet..

Otrolig huvudvärk idag..eller inte så otrolig kanske, men lite huvudvärk har jag..gissar att det beror på att jag sovit lite för lite den här veckan..eller på att jag slet mitt hår för att få igång datorn hemmavid igår..
Det går åt rätt håll iaf..har börjat lägga in de favoriter jag kommer ihåg i huvudet..fortsätter eftersom, det är väl antagligen inte så bråttom..lite less på att bara ha  outlook express, men det får väl gå..

idag är det tvätta som gäller..bara jag kommit härifrån, sen ska jag som det känns mest ligga på soffan..inte i form idag..kanske ska skylla på träningen igår?

Måste komma ihåg att fixa ms röj också..lite schyssta rekord...jobbigt att börja om, men roligt att få skriva i något..

Kommentarer
Postat av: Spader Madame

Skrattar åt rubriken... sånt tänker jag inte ofta på! Efter alla dessa år...

Postat av: Jerk

Men det gör andra i byn..när jag delade ut dem (på västra sidan, en kort tidningsrunda om 2,4 mil) så stod folk och väntade om jag var en halvtimme sen..

Nu för tiden får jag ju nöja mig med att läsa bladet på nätet..

2009-04-22 @ 15:10:06
URL: http://dalaibk.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback