Jävla jävla skithelg..

Facebook är fan satan själv...varje gång jag varit in på den skitsajten så tar det mig minst 10 minuter för att stänga ner det fönstret (av någon anledning jag inte begriper)...likaså i lördagskväll..det vägrade fan stängas ner, till slut tröttnade jag och slog bara av datorn..

Major mistake...vaknar upp dagen efter med en C-diskkrasch...så nu är allt borta (utom just älgjaktsbilderna eftersom jag har dem på en annan disk)...inget officepaket..inga bilder från 2007-09 (2006 försvann förra gången)..inget uppdaterat cv, inga mail, inga internetfavoriter, inga filer..mina världsberömda dikter har dött sotdöden..

Så livet suger getpung..inte torkade utemöblerna heller så jag hann med att olja in golvet på balkongen...

För att toppa det kunde jag inte somna igår kväll heller..låg och vred mig i 1,5 timme innan jag halv tre inatt gav upp..la mig på soffan för att kolla på lite sopig natt-tv och lyckades till slut somna in vid halvsex-tiden..men bra..så min långa svit är nu bruten..jag kom i tid det första 15 arbetsveckorna det här året..det får duga...jag skiter fullständigt i det här jobbet..det är så jävla tråkigt och jag hatar måndagar så ini helvet jävla mycket...fan, hur ska jag stå ut i 16 år till??

Den som säger upp med hakan får en fatwa på sig...

Kommentarer
Postat av: Spader Madame

Förbannade djävla skit! Förstår att allt suger!



Skulle vilja ge dig litet av min högkonjunktur, men det funkar väl inte?!?

Postat av: Jerk

Näe, det funkar väl inte riktigt så..får försöka se det positivt..jag har ju rensat rejält i mina internetfavoriter nu, så nu får jag plats för nya :)

2009-04-20 @ 17:26:43
URL: http://dalaibk.webblogg.se/
Postat av: Åsa

Tjohoooooo! Livet leker... känner mig så upplyft efter en vecka i sus och dus, under palmer och sol! Min haka behöver aboslut inte uppmanas att lyftas (möjligtvis plastikkirurgiskt, men det pratar vi ju inte om nu...).

Lite peptalk bara. Glädje ska ju smitta sägs det. Känns det bättre? ;D

Ja, ja, ja - jag SKA pigga upp dig med lite bikinibilder. Lovar. :)

2009-04-20 @ 21:48:29
URL: http://vindvirvel.blogg.se/
Postat av: Jerk

Njae..ärligt talat Åsa, så stör det mig mer än hjälper när det kommer någon överpositiv människa, men bikinibilder skulle nog göra det bättre ;)

Å andra sidan vann Bajen igår, så jag är lite gladare idag..

2009-04-21 @ 10:02:45
URL: http://dalaibk.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback