Känner mig lättare..borde kanske väga mig?

Satan vad min bloggroll blivit kort nu när datorn kraschat..inte har jag några mailadresser kvar heller..

Å ena sidan så suger ju det hästpung att bli av med allt..å andra sidan känns det som en skön rensning..det är bara att hoppas att jag hittar tillbaks till alla de bloggar som ger mig något..att jag kommer på andra siter som jag nu saknar..the Indelicates hemsida tex...

Det blev liksom en ofrivillig rensning av min ryggsäck och nu känns den lättare, själv hade jag aldrig lyckats att rensa så mycket...men jag saknar mitt office-paket..

Ska vi vara lite ledsna så har ju även alla mina enormt insiktsfulla och känsliga dikter försvunnit..förutom de fåtal som jag la upp här..menmen...

Kommentarer
Postat av: Åsa

Skriv nya dikter, vet ja. Lägg upp alltihop här på bloggen så finns dom bevarade! Eller skriv för hand på papper. Fast då börjar det väl brinna förstås... :)

Postat av: Jerk

Nja, jag har nog tömt mitt diktförråd för gott..fast de var ju host helt suveräna ;)

2009-04-22 @ 22:53:38
URL: http://dalaibk.webblogg.se/
Postat av: Cliff Hanger

Fan vad jobbigt det låter med datorkrasch. Investera i en extern hårddisk nu när du har pengar kvar innan lön för en gångs skull! Och här ser du min bloggadress, den enda du behöver. ;-)

2009-04-23 @ 14:18:16
URL: http://tankaromstortochsmatt.blogspot.com/
Postat av: Jerk

Cliffy: Du behöver inte vara orolig, jag kom faktiskt ihåg din URL, så du finns med :)

Tyvärr handlar det om att jag har en hundring på kontot och den går till mat och matchprogram ikväll :)

Men, den står på investeringslistan, innan året är slut ska jag ha en under tiden sparar jag mina grejer på D-disken (har 3-4st i datorn tydligen..)

2009-04-23 @ 16:34:19
URL: http://dalaibk.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback