Sheffield W

Såg 3st medspelare från korplaget på väg hit imorse..helt sjukt, jag ser aldrig någon jag känner när jag är på tuben, nu kom de från alla håll..

Jodå, kom i tid, men det var väl inte så mycket mer med det..ville väl vara en halvtimme snabbare, men tröttheten segrade..

Ska direkt säga att det känns bättre nu när jag tränat..kanske var jag så less på allt eftersom jag inte tränat på nästan två veckor..eller så är jag på bättre humör eftersom jag ännu inte börjat jobba på riktigt idag..

Får se hur mycket jobb det blir på riktigt..ska flytta idag..jodå, hur länge sen var det jag flyttade 2-3 månader? Nu är det dags igen..jag har flyttat mest på kontoret..kul..eller ja, platsen blir väl bättre så en ska väl inte klaga egentligen (men vad vore det hör för inlägg om jag inte gnällde?)..

Sen i eftermiddag ska vi se på den obekväma sanningen..den där filmen av Al Gore..vi har miljötänk som tema i år..tydligen..jag är mest intresserad över hur vi rättfärdigar vår försäljning till försvarsindustrin..eller till FRA, om vi nu bryr oss så väldeliga...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sälja saker till försvaret är bra så länge jag får leka med dom! Miljön suger, säg åt chefen att köpa en gammal mercadiesel till firmabil och dra ut avloppet i ån!

2009-04-15 @ 18:35:48
Postat av: Jerk

Tror inte du får leka med det vi säljer så mycket..sen vet inte jag om det är så kul att leka med en coaxialkabel?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback