Tror jag måste klippa naglarna snart..

- Pappa, vi måste gå upp tidigt imorgon. Glöm inte att ställa klockan.
- Tidigt och tidigt, lite tidigare än vanligt iaf..

Yup, dotra är med mig på jobbet idag..hon har sin dator med sig så hon har spelat hjärter på den, sen ritat och nu sitter hon och tittar på film..väldigt effektiv om ni frågar mig..och så är det ett hemskans tjat om Hammarby just nu och hur mycket hon längtar till söndag..jag är en bra pappa..faktum är att jag är världens bästa pappa. Jag spände ögonen i henne och frågade om jag var världens bästa pappa och hon nickade till svar..så hon får väl lunch idag också..

Gå upp tidigt..klockan ringde första gången halv sju i morse..jag snoozade, dotra tog täcket, slog på tvn och la sig i soffan..när alarmet gick kvart i åtta insåg jag att det nog var dags att kliva upp..hoppade in i duschen samtidigt som jag fick henne att plocka fram frukosten..

Tror inte dotra tyckte det var så tidigt som vi gick upp..men vi kom i tid till jobbet iaf..

Nu ska vi uthärda några timmar till sen är det påskledigt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback