Är det grått?? Trodde det bara var lite blonda slingor..

Sjukt egentligen..hur snabbt förfallet kommer..
Det var inte länge sedan som jag såg det som en seger om jag kom in på kontoret redan kl.9 på morgonen..igår kväll kände jag mig ovanligt trött och gick och la mig redan halv tolv...somnade innan tolv..alarmet hade jag ställt ovanligt tidigt eftersom det kändes som om jag skulle kunna vakna i tid den här morgonen..sen vaknar jag tjugo minuter innan alarmet ringer..

Jo, därmed var jag på jobbet redan halv åtta idag...

Igår kväll förresten..när jag gick hem från jobbet träffade jag på Viggen som, som vanligt, stod och limmade på en receptionist...han tyckte jag hade tur som missade regnet iaf. När jag kom hem till mitt kära Skanstull regnade det inte, gick in på Ringen för att köpa kvällens middag (Baby back ribs och vitlöksbröd), men när jag kom ut..det öste ner..gick iaf längs väggen så jag kom till korsningen..stod där under tak ett tag innan jag kom på att jag kunde gå ner i tunnelbanegången, så jag åtminstone kom under Götgatan..när det var gjort stod jag och tvekade igen..insåg till slut att det bara var att möta syndafloden..tvättiden skulle snart börja..jag hann bli genomblöt på de 50 meter jag har till min port...då fanns det ändå några markiser som jag kunde springa under..

Ingen skada skedd iaf..skulle ju ändå tvätta..

Nu, se om jag inte kan göra en insats på jobbet innan det är Simon..

Kommentarer
Postat av: Anna

Men hur gick det med maten?? Dyngsura ribs...ingen höjdare va??

Frågan är om sovrummet blev tillräckligt snyggt för att du ska komma på besök ;)

Ha en underbar Fredag :)

Postat av: Spader Madame

Men hur såg tjejerna ut när deras t-shirtar blev blöta? Tror att Jerk har blivit allvarligt smittad... Vilken tid ska han starta i morgon?

2009-08-14 @ 10:47:38
URL: http://www.spadermadame.blogspot.com/
Postat av: Jerk

Anna: maten klarade sig..så ribsen blev sagt goda :)

Jag säger som min dotter "man vet aldrig" ;)

Ha en bättre fredag!



Spader M: Tjejerna är något klokare än jag..antingen stod de under markiserna eller så hade de paraplyn..

Imorgon startar jag ca 22:20 (startgrupp 4)..ca 22:25 bryter jag väl ;)

2009-08-14 @ 13:38:06
URL: http://dalaibk.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback