Die Fall die..

I morse kastade jag ut hösten genom fönstret, vägrade låta den komma in i mitt liv redan, så jag hängde in kavajen i garderoben och tänker låta den hänga där augusti ut...det ska fan inte komma någon vädergud och tala om för mig att livet är slut..

I går kväll å andra sidan var väderguden verkligen med mig..min tveksamhet över att ge mig ut och springa på kvällen (jag hade ju fortfarande sån träningsvärk sedan i måndags..) ändrades snabbt till ett aldrig i helvete att jag rör mig ur soffan när regnet började vräka ner..

Så nu behöver jag bara göra en löptur till i år..den på 10km inför några tusen åskådare..oh joy..

Kommentarer
Postat av: Cina

Motade bort hösten här också o det funkade.

Solen skiner och det rör sig knappt i löven. NICE.

Funderar på om man kanske skulle testa midnattsloppet ist för tjejmilen nästa år. Måste ju bara vara skönara att springa då. Men tjejmilen rundan är fin. Får fundera. NJUT av sommaren, hösten får vänta.

Postat av: Jerk

Mja..solen sken väl ett tag (såg jag genom persiennerna på kontoret), men det har sagt regnat också muttermutter

Midnattsloppet är riktigt roligt.. :)

2009-08-13 @ 16:43:43
URL: http://dalaibk.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback