England baby!!!

Sådär ja, då var det officiellt..ute i det öppna..bladet har tagits från munnen..

Om tre veckor drar jag till England. Jag kommer hem lagom till jul, tre månaders jobb på vårt Englandskontor väntar mig..en timme utanför London kommer eder Jerk husera hela hösten..

Och ja, de har redan frågat mig hur mitt namn uttalas egentligen..den här gången svarade jag inte "You can just call me Jerk"...

Det enda som är riktigt surt är att jag inte kommer kunna följa och stötta Bajen på läktarplats..sista matchen blir (under förutsättning att SJ inte rövknullar mig) mot Örebro om två veckor...

Det finns en ganska schysst outlet där jag ska bo så mitt mål blir att komma tillbaks som en alkoholplufsig märkesbög...


Kommentarer
Postat av: Annika

Grattis! Riktigt kul, vad har du för lag närmst dig då?

Postat av: Åsa

Stort grattis!

2009-08-31 @ 15:59:57
URL: http://vindvirvel.blogg.se/
Postat av: Spader Madame

Congrats på den! Man tänker sig att Jerk noga har studerat på vilken sida man får stå i rulltrappan ned till tunnelbanan -the Underground that is!



Vad gäller märkeskläder så ska vi nog överleva dem...

2009-08-31 @ 16:13:47
URL: http://www.spadermadame.blogspot.com
Postat av: Anna

Grattis..hoppas du får det extra gött där?

Men hur ska jag klara mig utan "Jerken" ;)

2009-08-31 @ 16:14:52
URL: http://duracellmorsan.blogg.se/
Postat av: Karren

Tror du dom har älgjakt i London ?????????

2009-08-31 @ 19:42:31
Postat av: Blingbling

Jävdrar vad spännande =)

Du, vad sägs om onsdag?

Den där middagen du vet.. Som du i ett vagt ögonblick lovade mig.

2009-08-31 @ 21:13:13
Postat av: Jerk

Annika: Tack tack..Oxford United ligger 25 min bort med tåg, men allra närmast trodde Bicester FC vara..annars har jag London & Birmingham endast en timme bort med tåg..siktar på någon match i andradivisionen iaf..PL känns väl dyrt..



Åsa: Tack tack :)



Spader M: Jag måste kolla upp det, med tanke på att det råder vänstertrafik i England kanske det är annorlunda där?



Anna: det blir nog bra..tror nog du klarar dig utan mig, det har ju gått bra hittills :)



Karren: Näe, men jag hinner vara med på septemberjakten iaf..



Blingis: Visst är det..Jag har precis kollat med VDn och jag får sluta i tid..vad sägs om 20-20:30 tiden? Lite sent, men jag har tvättid innan..

2009-09-01 @ 08:53:46
URL: http://dalaibk.webblogg.se/
Postat av: ulrika

Men du...en veckas jakt! Är inte det lite dålig stil? Är det någon idé att åka hit överhuvudtaget för den veckan ;)



Ses snart =)

2009-09-01 @ 14:01:42
Postat av: Jerk

Haha..nästan så, men jag plockar ut mina "jag är då alltid med och slaktar i oktober till skillnad från vissa andra-poäng" i år..det blir bättre nästa år :)

2009-09-01 @ 14:22:31
URL: http://dalaibk.webblogg.se/
Postat av: ulrika

haha bra Jerk!!!

2009-09-01 @ 14:46:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback