Första gången en späckhuggare springer ett lopp? Nej, andra..

Laddar inför kvällen med att kolla på friidrotts-VM...ska relativt snart börja göra en lasagne som ska avnjutas ikväll, sen tar jag en pastasallad innan jag går över bron för att skrika mig hes på Söderstadion..

Relativt bra uppladdning..räknar med att vila/sova en timme efter matchen...

Synd att de senaste sex veckornas uppladdning inte alls varit av samma klass..jag sprang en gång första juli och så en till gång i måndags..i måndags sprang jag drygt två km...det kommer bli riktigt tufft ikväll..

Nåväl, jag får väl ta med mig funderingarna jag har under loppet så jag glömmer att det är jobbigt och tråkigt att springa egentligen..

Jag räknar iaf med att slippa skavsår i år..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback