Jocke Jensen kommer tillbaks nästa år..

Kvart i elva lämnade jag kontoret igår kväll..halv åtta är jag tillbaks..
Visste man inte bättre skulle man kunna tro att jag gillade mitt jobb och att jag är jobbnarkoman..

Nåväl, sitter här grinig och trött...lite som vanligt då, även om jag har fog för att vara trött..

Såg inte matchen igår, lika bra det kanske..kom på först i slutet av matchen att det finns webbradio...sista kvarten verkar mest ha handlat om hur Hugosson maskar och Bajen skjuter utanför..

Nu, överleva..

Förresten, nästa år går marschen inför hemmapremiären mot Qviding, det finns inte en chans att Bajen klarar sig kvar..de kan inte vinna och någon hjälp kommer de inte få från andra lag..speciellt nordtyskarna verkar vika ner sig så fort de möter någon från botten...så, nästa år har jag säsongskort för ett Superettalag...vi får väl hoppas att de kommer upp i tid till den nya arenan byggs..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback