Machohockey..

Knäna värker inte lika mycket längre iaf..det är nästan, nästan, så jag kan gå normalt i nedförsbackar nu..

Däremot värker höfterna nu istället..hälsenorna är väl lite bättre än igår, men de är fortfarande ganska risiga..det ska väl kännas såhär antar jag..om man är otränad..

Nu ser vi fram emot den här veckan..jag ska komma tidigt varje dag, göra min plikt och sen starta det nya livet..

Vadan detta? Spårar vi en viss positivism hos sur-Jerk??
Näe, det är friidrotts-VM...sändningarna börjar redan kvart i sex på kvällen, jag måste komma upp i tid på morgonen så jag kan komma hem i tid till sändningarna börjar..

Nej, jag tänker inte skriva om hur fantastisk Bolt är..det vet väl hela världen redan..det som jag blev riktigt imponerad av var de fetlagda fotograferna som spurtade för fullt för att ta kort på honom med kameran i ena handen direkt efter loppet..snacka om prestation..

Kommentarer
Postat av: Åsa

Bolt's träningskamrater är dopade. Det var illa. Ska man nu dopa sig så får man väl sköta det snyggt... ;)

Postat av: Jerk

klart han är dopad..men fotograferna var väl rena iaf??

2009-08-19 @ 12:49:43
URL: http://dalaibk.webblogg.se/
Postat av: Åsa

Det är säkert hård konkurrens om jobben som sport-fotograf - så helt hundra kan man absolut inte va...

2009-08-21 @ 15:11:13
Postat av: Jerk

Satan också..det finns inget som är rent längre ;)

2009-08-21 @ 20:48:50
URL: http://dalaibk.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback