Magiskt men tragiskt..

Back on track..semestern gjorde tydligen att jag blev gammal som gatan direkt...antagligen öppnar jag nästa vecka med att dricka kaffe på bit (från fatet givetvis) och sitta i köket titta ut för att se om några grannar är vakna kl.5 på morgonen..

Med det ville jag bara säga att jag kom till jobbet redan kl.8 idag igen...det hade kunnat bli betydligt tidigare eftersom jag vaknade redan 5 imorse, men jag tyckte det var väl mycket medelålder för att vara jag..

Ja, alltså..lätt seg efter att ha druckit öl i onsdags så däckade jag i soffan igår kväll..försökte se på Apocalypse now, men somnade nästan direkt, insåg att det poänglöst att ens försöka så jag släpade mig till sängen redan halv tolv..

Det var nåt med filmen..perfekt ljussättning och ljud för att jag skulle somna in direkt...

Annars är det fredag idag, solen skiner och livet är alldeles perfekt..jag tänker sluta relativt tidigt idag, åka in till Bajen-shopen och köpa födelsedagspresenter till dotra (är jag inte världens bästa pappa så säg..)..sen kanske, kanske det blir nån öl med Mange Mailman, som är nere i stan på husvagnssemester (ja, jag tänker också på Kvarteret Skatan..)..

...och imorgon kommer dotra..

Kommentarer
Postat av: Spader Madame

Ses vi kanske på Grönan då? Esset, Junior och jag ska göra stan osäker i morgon, snart dags för Lilla byn igen!

Postat av: Spader Madame

Då ses vi kanske på Grönan i morgon då? Esset, Junior och jag ska göra stan tämligen osäker...

2009-08-07 @ 13:48:21
URL: http://www.spadermadame.blogspot.com/
Postat av: Spader Madame

Fullkomligt älskar din blogg-leverantör! Allting funkar så bra...först en kommentar som blir noll och sedan en som blir två.... Varför kan inte två bli ett? KRAAAM!

2009-08-07 @ 13:50:20
URL: http://www.spadermadame.blogspot.com/
Postat av: Jerk

Näe..inget Grönan för mig..hon har varit där en gång i år, min plånbok tycker att det räcker :)

Vist är leverantören fantastisk...

2009-08-07 @ 14:21:54
URL: http://dalaibk.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback