Mange main man snart i stan..

Helt sjukt...i morse när jag vaknade tyckte jag att jag hade försovit mig..sen gjorde jag mina vanliga morgonbestyr, hoppade på tuben och var på jobbet kvart över åtta...ja, 8:15..det är fan inte att försova sig, det är att vara på jobbet i ottan..
VDn: "Fan Jerker du överstiger våra vildaste förväntningar varje dag nu"

Det är sjukt..vi får se hur länge det håller..

Idag, eller snarare ikväll, ska vi på picknick..Patricia, den yngre, flyttar tillbaks till Schweiz efter den här veckan, så vi ska fira av henne...eftersom det verkar som om vi ska picknicka på Djurgården är jag fullproppad av Bajen-attiraljer idag..representing Södermalm liksom..

Mitt förslag på picknickplats var Björns trädgård..det förslaget gick inte ens till omröstning..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback