Nelson Mandela? Vore det inte bättre med någon som är känd?

Blev bio med dotra idag..jag styrde snyggt undan från Harry Potter och vi tog istället sikte på "Sommaren med Göran"..den var väl sådär om jag ska vara ärlig..
Det kanske var sällskapet också..med frågor som Har inte han varit med i en annan film? Var är de någonstans nu? Är det på riktigt? och mer därtill tog unga fröken musten ur mig..

Sen blev det nudlar med fläskfile, kyckling och wokgrönsaker...det tog en jävla tid att fixa så middagen blev först vid nio-tiden..bra Jerker..

Nu är det mes spännande om jag kommer vakna före dotra imorgon..så jag kan väcka henne med *host* skönsång och presenter..hon är fortfarande ovetande om att hon ska gå på derbyt..hon tror hon ska åka hem imorgon..

Kommentarer
Postat av: Anna

Fan nu blev jag hungrig :( ........

Du är för go med flickan...grattis!!!

Postat av: Jerk

och ikväll blir det älgfilé med potatisklyftor :)

Nåja, du har inte sett mig på minigolfbanan tillsammans med henne..

2009-08-09 @ 13:54:51
URL: http://dalaibk.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback