Satan vilken jobbig dag..

Ångest..det är snart bara 2 timmar kvar till matchen..dotra är på väg in i duschen, sen är det min tur..efter det åker vi ut till Mordor..

Dagen började annars med att alarmet ringde halv åtta på morgonen..jag vaknade..även dotra vaknade, men hon visste vad som väntade så hon låg och rävsov..
Jag stämde upp i skönsång och gav henne födelsedagspresenterna...efter det slocknade jag i sängen igen och hon kollade på tv samt spelade på datorn ett par timmar..
Sen klev jag upp och vi åt frukost på balkongen..hennes farmor, mormor och mor ringde och grattade..frågade henne vad hon ville göra innan vi åkte på matchen..hade lite lätt hoppats på bada..ligga och sola samtidigt som jag tittar på naken kvinnohud hade inte varit helt fel..blev minigolf istället..hennes moster ringde under tiden också..

Jag hatar minigolf..

Därefter gick vi och handlade, köpte glass...och nu är vi här..fulla med ångest..jag hoppas på att det här blir min dotters bästa födelsedag någonsin..

Kommentarer
Postat av: Spader Madame

Klart att det blev! KRAM!

Postat av: Jerk

Jodå, den blev ju hygglig :)

2009-08-11 @ 10:14:04
URL: http://dalaibk.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback