Timmarna..

Känns som om det här var ett misstag..att komma in halv åtta på en måndagsmorgon skapar bara orealistiska förväntningar för resten av veckan..

Det som känns positivt är att jag fyller upp flexbanken om jag bara jobbar till kl.17 idag..känns som en smal sak..känslan av att jag kommer få en dag fylld av excelfiler och annan skön ångest är påtaglig..måste nog tröstshoppa efteråt..gjorde en lista igår på saker som jag är värd att shoppa..typ..ganska lång..

Näe, jag vaknade inte utvilad och full av livslust kl. 6 imorse...jag vaknade med stora påsar under ögonen efter tre timmars sömn, bredvid mig låg jakttidningen som jag läste i natt när sömnen vägrade infinna sig (nu ligger jag bara ett nummer efter..)

Tror vi siktar på att huvudvärken kommer runt 10 idag..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback