4 timmar till helg..

Jodå, jag var i tid imorse igen..inga som helst problem..
Gick och la mig redan halv tolv igår kväll, trött och frusen, om jag kunde somna? Skulle inte tro det..det händer för mycket på jobbet för att det ska funka..chefen kallar det övervintra, jag är nog mer inne på att kalla det för försämring.."alla" får dra ett tyngre lass..ska jag tolka det från mötet igår gäller det speciellt mig..halvårsskiftena kommer innebära kvälls- och helgjobb..plus att de små, små steg som tagits för att kliva framåt i "karriären" nu blir 3 kraftiga steg bakåt..innesäljare? Nästa steg i löne och statusstegen är toalettstädare...
Lönesamtalet: Jo, men jag har ju lärt mig ett gäng nya grejer, jag lägger ordrar sysslar med reklamationer etc..
- Just det, innesäljsgrejer, du vet väl att de tjänar tom mindre än dig?
Suck..dags att engagera sig och lägga upp cv:t på rekryteringssajter nu tror jag..livet som underbetald måste få ett slut innan jag blir ett stressmonster på heltid (hittills har jag nöjt mig med tisdagsförmiddagar och ibland har jag även knäckt lite extra på onsdagseftermiddagar)..

Nästa inlägg kommer handla om varför det är poänglöst att leta efter kärleken (ooh..man kan se citronerna fly..för surt för mig..)

Boxen igår känns väl lite, men jag är ju inte så otränad att jag får träningsvärk i hela kroppen för lite träning..

Kommentarer
Postat av: Anna

Hoppas din helg blir bra ?

Kram och ta hand om dig :)

Postat av: Jerk

Helgen blir bra..dotra kommer snart och nu loggar jag ut från kontoret :)

Kram tillbaks..

2009-02-13 @ 13:33:54
URL: http://dalaibk.webblogg.se/
Postat av: Sonja

vadå poänglöst?! Lägg av! =)

2009-02-13 @ 14:12:56
URL: http://vinosambo.blogspot.com
Postat av: Åsa

Hahaha - kom hit så ska jag visa dig hur man boxas så man får träningsvärk! :)

Ser fram mot nästa inlägg...

2009-02-14 @ 10:06:46
URL: http://vindvirvel.blogg.se/
Postat av: Sofia

Hörru, inte är du underbetald, kan jag aldrig tro

:-)



Jag ser fram emot matchreferat fr FC Skinn??? var är träningsdagboken?

Kram

2009-02-15 @ 08:43:48
Postat av: Jerk

Sonja: Näe, du förstår säkert när jag väl förklarar det hela :)



Åsa: Du verkar väldigt pigg på att boxas nu för tiden ;)



Sofia: Om du bara visste hur lite jag tjänar med tanke på hur duktig jag är ;)

Skriver inga matchreferat längre, har lagt det på hyllan..

2009-02-15 @ 18:22:00
URL: http://dalaibk.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback