Dumdryg..

Jodå..jag håller mig på rätt sida gränsen..med råge dessutom..den blonda controllern var rent överraskad över hur tidig jag var idag..
Jag tror jag gått och lagt mig redan halv ett varje kväll den här veckan, så jag har nog fått åtminstone 6 timmars sömn varje natt också..det är inte vanligt..

Var på KI-Box igår...redan när jag gick till tunnelbanan kände jag att det här blir en stel helg..rejält trött i benen..och mycket riktigt..framsida lår, baksida lår och gluteus maximus har redan börjat stelna till..värre lär det bli och på det kommer övriga kroppen framåt eftermiddagen..blir att ligga i soffan och försöka röra sig ibland nu på fredag-lördag..på söndag är det träning igen..

Frågan nu är bara vad jag ska äta ikväll? Har inte tagit upp något..planerar heller aldrig för något som tar tid eftersom jag oftast blir kvar på kontoret så länge..kommer hem kvart i åtta och ska se på På spåret en kvart senare..då hinner man inte riktigt med att laga till något kulinariskt..risk för pizza..det var iaf två veckor sen jag åt en så..

Kommentarer
Postat av: Mentränardualltid?

Du måste vara grymt musklig av allt tränande. Sagt allra djupast :o)

Postat av: Jerk

Mja, det finns mycket fett på min kropp, muskler är något som andra har tyvärr..men ge mig 10 år till kanske musklerna är något större än fettet ;)

2009-02-06 @ 11:02:42
URL: http://dalaibk.webblogg.se/
Postat av: Anna

Det är en sån dag du ska ha nån som masserar låren ,vaderna när du kommer hem ;) sen..du är inte så stor som du vill påskina ..

Jag har varit bedrövlig med bloggandet och kommenterandet sista veckan..orken har inte funnits,tar på krafterna att gå på smärtrehab..

önskar en trevlig helg! Kram

2009-02-06 @ 13:16:46
Postat av: Jerk

jo, låren och ljumskarna hade det inte varit så dumt att få masserade nu ;)

Däremot är jag så stor..behöver tappa minst 10 kilo..helst 15..eller tänkte du på något annat? ;)

Kram..

2009-02-06 @ 14:20:20
URL: http://dalaibk.webblogg.se/
Postat av: Arandur

Hoppas du får en fortsatt trevlig fredag och att helgen kommer att bli trevlig :)

Kolla gärna in min fotoblogg

2009-02-06 @ 14:26:47
URL: http://arandur.blogg.se/
Postat av: Anna

Ha ha....jag tänker alltid på annat ;)

men nu tänkte jag på dina s.k bilringar..hallå? det där är välan inget? Måste ju va nåt att hålla i när det blåser.......

2009-02-06 @ 18:08:26
Postat av: Jerk

om du inte brutit dig in o monterat kamera hemma hos mig så vet du väl inte hur stora bilringar jag har? (måste nog hem direkt och scanna efter kameror nu..)..de är för stora och tappar jag 10 kilo kommer det ändå finnas en hel del kvar..så mycket blåser det inte i det här landet att den här kroppen behövs ;)

2009-02-06 @ 18:23:06
URL: http://dalaibk.webblogg.se/
Postat av: Anna

Du är för gullig du ;)

2009-02-06 @ 19:44:02
Postat av: Jerk

Visst är jag :)

2009-02-06 @ 22:17:05
URL: http://dalaibk.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback