Ein, zwei, drei, vier...

För första gången den här veckan lyckades jag kliva innanför kontorets väggar redan innan kl.9..det är bra..efter den här dagen har jag jobbat in sovmorgonen i måndags och kan börja samla plustimmar igen..målet är att ligga mellan 10-15 timmar plus när februari är slut..då kanske jag fyllt upp flexbanken när mars är över och då är det dags att börja roa sig lite..kunna plocka ut lite ledighet när jag känner att det behövs..

Igår dök det förresten upp lite folk från kontor i andra länder..de har någon slags säljutbildning här..eftersom jag är så charmerande dök JB från Schweiz upp med två chokladkakor till mig..jag blev väldigt smickrad..sen såg jag att KAM:en och GKAM:en fick tre chokladkakor..när jag frågade varför jag bara fick två svarade hon:
- They have a wife and children, you don't have a wife do you, Jerker?
- No, I'm waiting for you, blev mitt svar..

ikväll är det box..jag ska reta upp den blonda controllern lite under dagen så hon slår hårdare..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback