Fritt att blogga..

Ok, jag var inte lika tidig som jag varit de första dagarna i veckan, men jag var ändå hör före nio..tydligen har det uppmärksammats av den blonda controllern som frågade:
- Hur mår du egentligen? Du är ju här så tidigt?
Uppenbarligen tror folk att jag går igenom någon sorts kris som på ett konstigt, omvänt sätt får mig att kliva upp tidigare än normalt..

De har antagligen rätt..jag är i ofas med tiden helt enkelt..det märktes igår kväll när Amanda Jenssen helt missat att jag hann med ett tidigare tåg än normalt, så vi möttes utanför Ica den här gången..det kan inte vara lätt att stalka mig när jag uppför mig så här irrationellt..

För övrigt spenderades gårdagskvällen med att skrapa bort beläggningar på gjutjärnsstekpannan..jag fick bort en hel del (vilket tydligt visades i stora delar av köket), men det finns fortfarande kvar..tänkte köra ett nytt race innan fotbollen idag...

Och så undrar jag varför skiten rostar direkt beläggningarna försvunnit? Ja, jag vet..rosten försvinner efter ett tag..

Kommentarer
Postat av: Anna

Vad tar det åt dig? skrubbar pannan (köksredskapet alltså) ???

Gå hem och lägg dig gubben lilla..sen kommer jag och tar tempen..

Postat av: Jerk

Nja..det har varit på gång en längre tid..igår, när jag för en gångs skull hade lite tid över var det lämpligt..så något fel är det nog inte på mig.. :)

2009-02-11 @ 10:21:48
URL: http://dalaibk.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback