San Quentin you've been living hell to me...

Trodde ärligt att jag skulle vara ensam kvar på kontoret vid det här laget, men chefen är envis och hänger kvar..inte läge att springa omkring naken och moona bilisterna utanför fönstret med andra ord...

Dotra dyker väl upp om drygt en halvtimme ungefär...vi får se om de hittar hit..chauffören blev först glad när jag sa att vi sitter i samma hus som IBM..tyvärr trodde han att det var på IBMs gamla ställe (eller om de finns kvar där också..)...

Jag är i det läget att en sak jag har är det ingen mening med att dra igång..det tar längre än en halvtimme och att lyckas förstå på måndag vad jag gjort är tveksamt om jag klarar av...
Det finns en till grej som jag helt plötsligt blev tveksam till om vi ens ska försöka med (jo, även latmasken har rösträtt hos mig)...
Lite mail har jag rensat iaf..det har rasat in under dagen..jobbig fredag...

Men, Perssons Pack & Johnny Cash håller mig på gott humör..

Positivt är också att det är sportlovsvecka..det torde göra att det är lite folk på tuben..orka med rusning och dotras packning...

Mer positivt..det kommer en laddning älgkött med dotra..behöver jag inte vara orolig för att det ska ta slut på ett tag..

Däremot håller hennes farmor på med fult spel..håller på och lockar dotra upp till skogen under påsken..vi får väl se vad som händer..jag ska vara här nere iaf..har Bajen hemmapremiär så har dem..jag tänker inte missa tåget..eller matchen..det är ju fasiken 4 månader sen jag var på Söderstadion senast..och det är 1,5 månad tills det är dags att gå dit igen..

Nåja, ett sista ryck så jag blir mer än värd mina pengar är det kanske dags för..

Kommentarer
Postat av: Anna

Vad hittar ni på idag då?

Postat av: Åsa

Ska inte cheferna dra vid lunch på fredagarna?! Ut och spela golf typ... fast det klart, fel årstid. :)





2009-02-28 @ 18:55:01
URL: http://vindvirvel.blogg.se/
Postat av: Jerk

Anna: ja, det är väl poänglöst att svara på den här nu? ;)



Åsa: Nja, "alla" kan ju gå tidigt på fredagarna..även pöbeln, min chef brukar dra tidigt på onsdagarna för att spela golf.. :)

2009-03-02 @ 12:04:11
URL: http://dalaibk.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback