Snurra min jord..

Lördagen började bra...Steffo (från byn) ringde och väckte mig tio i nio..sömndrucken svarade jag och direkt vaknade hjärnan och började förbanna mig för att jag försovit mig..snabbt upp ur sängen..kollade mobilen..men, va fan alarmet har inte ringt..satan också..inte idag..just idag som jag inte fick försova mig..
Pratade mer med Steffo som tyckte det var en lagom tid att kliva upp..
- Men, du förstår inte vi hade stormöte på jobbet halv nio idag..VDn skulle prata om finanskrisen, hur den påverkar oss, vad vi gör här i Sverige och globalt för att möta den..satan också..helt fel dag att försova sig på..

Någon minut senare vaknade hjärnan på riktigt..det är lördag idag..jag har fan inte försovit mig alls..pust..

Steffo är nere i stan på Sweden hockey games..ska jobba lite i eftermiddag..han dök upp precis innan tio..nu har vi löst melodikrysset och kanske, kanske har han en biljett till mig till eftermiddagsmatchen..Sverige mot Tjeckien..vore trevligt..jag har ju inga planer för dagen i övrigt..jo, melodifestivalen givetvis, men annars är det enda som gäller en kort tripp till affären för att köpa lite grönsaker till middagen..älgköttet ligger redan på tining..

Kommentarer
Postat av: Anna

Jasså inga planer ?? Hur kommer det sig?

2009-02-07 @ 16:35:18
Postat av: Jerk

Jag har inte haft några planer alls för helgen ju..förutom tvättiden imorgon..

Nu blev det ingen hockey i globen heller..det blev i soffan med obligatorisk tupplur i slutet av matchen :)

Postat av: Anna

:( trodde jag va inplanerad ??

2009-02-08 @ 09:06:04
Postat av: Jerk

Näe, kan ju inte planera in någon som inte sagt ja?

2009-02-08 @ 11:43:29
URL: http://dalaibk.webblogg.se/
Postat av: Anna

Jag sa ju det dummer.... ;)

2009-02-09 @ 13:31:58
Postat av: Jerk

jaha..nåja, det kommer väl fler gånger :)

2009-02-09 @ 16:00:21
URL: http://dalaibk.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback