Space man...

En skoterraggare från Ockelbo blir förlovad med kronprinsessan..okej..låt gå...men måste ni flytta mästarnas mästare en halvtimme för det? Gårdagens tv-kväll blev helt förryckt..missade hela första halvlek av Lyon-Barca bara för det..

Fast det kanske bara är jag som är gammal och ogin som inte orkar glädjas med ungtupparna??

I övrigt så fortsätter jag komma i tid..sällan eller aldrig har väl februari varit en månad när jag fyllt på flextidskontot, men nu finns det en risk att det blir överfullt till och med..får kanske gå hem i tid idag för att undvika det..

Å andra sidan..om en skoterraggare från Ockelbo får förlova sig med kronprinsessan så borde vägen till Madeleine vara helt öppen för en godsägare från norra Dalarna..jag är ju dessutom ett år yngre än Don Daniel..

Kommentarer
Postat av: Anna

Helt rätt tänkt :)

Jobba på nu..kramar i massor..

Postat av: Åsa

F-n, du låter ju som morsan med det där med att dom flyttat Mästarnas mästare en halvtimme... ;)

2009-02-25 @ 21:56:00
Postat av: Jerk

Anna: jobba o jobba..det räcker väl med att jag är närvarande? ;)



Åsa: Jo, jag såg ditt inlägg också..men nu när jag väl kunde se det och sen bara missa en kvart av fotbollen så flyttar de på det för en förlovning? Väldigt enerverande..

2009-02-26 @ 09:19:09
URL: http://dalaibk.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback