Benknäckargänget..

Det var på håret imorse, men jag lyckades förlänga min svit och jag har fortfarande kommit i tid hela 2009..det såg trots allt bra ut redan igår kväll..jag gick och la mig redan halv två och somnade direkt..tjugo i sju i morse vaknade jag..innan klockan ringde, men jag hade legat på ena handen, så jag tänkte att det skulle få tillbaks blodet innan jag klev upp..den fick det..fem över åtta klev jag upp..lätt stressad, men jag hann ändå hit i tid och äta frukost hemma..

Är lite orolig för att sviten spricker på torsdag..det är pubkväll med jobbet på onsdagen..min plan är att bara dricka ett par öl och sedan gå hem...utfallet blir antagligen 10 öl och att jag stapplar hem med en kebabtallrik kl.3 på torsdagsmorgonen...fast jag kanske blivit vuxen och lärt mig att sluta i tid? Dessutom har jag tänkt se på Sverige-Mexiko på torsdagsmorgonen..den börjar halv fem, så målet är att komma hem senast 22 och stupa i säng..vi får se om det lyckas...

Ikväll är det match igen..vi är fortfarande obesegrade, får se om vi kan fortsätta med det..
Martin ville förresten att jag skulle skriva om ett snyggt mål han gjorde på träningen i söndags, jag sa att jag fortfarande behandlade målvaktstavlan han gjorde i första matchen, men det är dags att släppa det nu..vi borde gå in på hans självmål som vände den andra matchen..vi ledde med 3-0 när han steg in i handlingarna..matchen slutade 3-3..

Kommentarer
Postat av: Anna

Mmm skulle tro att du knallar hem i tid , du har blitt vuxen Jerk (tittarstoltpåunderverket)!!

Kram...

2009-01-27 @ 10:35:02
Postat av: Jerk

Nja..knallar jag hem i tid beror det antagligen på att jag kommer försöka se fotbollsmatchen som börjar halv fem..vet inte om det är så vuxet heller :)

Postat av: Åsa

Jag sätter en femtiolapp på den där kebabtallriken...

2009-01-27 @ 21:39:31
URL: http://vindvirvel.blogg.se/
Postat av: Jerk

nja..kebabtallriken kom visst ikväll efter fotbollsmatchen (jag räddade några frilägen så jag var värd den..)..målet imorgon är fortfarande att komma hem i såpass tid att jag orkar upp halv fem..

2009-01-27 @ 23:52:54
URL: http://dalaibk.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback