Hade någon sagt det här ifjol hade vi alla skrattat..

Det kan inte hjälpas, men jag är grymt imponerad av mig själv...jag har fortfarande inte kommit försent till jobbet 2009..det är helt sjukt..Jerker komma i tid..i januari!!
Det här är en månad då ena handens tumme brukar räcka för att räkna upp alla dagar jag kommit i tid, men i år har jag tydligen tagit det sista steget till medelåldern och börjat komma i tid igen..

Dessvärre har årets januari också inneburit mindre träning än de gångna två åren, så riktigt nöjd kan jag inte vara..det får bli ett tufft februari istället..magjäveln ska bli betydligt mindre innan våren..så enkelt är det..bara att träna och det funkar..dessutom ska Midnattsloppet springas under timmen...lyckas jag med det är det imponerande för mig, men Ronnie O´Sullivan springer milen på 35 minuter så jag ligger långt efter för att bli världens bästa snookerspelare..

En anledning kan iofs vara att jag slipper ligga vaken och grubbla huruvida 158.5 cm tycker om mig eller inte i år..

Lönen som kommer in idag är också betydligt bättre än beräknat..sannerligen en märklig januari..visserligen innebär det ett stålbad i februari, men ändå...

I eftermiddag ska jag flytta..ja, på kontoret då...bort ifrån platsen som VDns närmaste man och ner till storkundspatrasket..ska försöka att inte gråta..från en plats där VD assen sitter och jobbar 2 dagar i veckan bredvid mig till en plats där jag sitter i en stjärna med 3 andra..från en plats med full koll på kontoret till en plats i skymundan..kanske borde skynda mig med cv:t....


Kommentarer
Postat av: Anna

Jaha...och vart tog du vägen ??? Trodde du skulle hänga på med en vin kväll ;)

2009-01-23 @ 23:19:47
Postat av: Jerk

skulle inte du mysa med sonen enligt din blogg?

Jag har jobbat och sett på På spåret..då går det inte att dricka vin :)

Postat av: Charlotte

Tyvärr inte=( digitalkameran fungerar inte som den ska så bilder får vänta.. =)

2009-01-24 @ 01:37:50
URL: http://charlotteisengard.blogg.se/
Postat av: Anna

Ha ha..ja nån minut ja..sen duger inte morsan ;)

jäkla tonåringar..

2009-01-24 @ 10:52:32
Postat av: Jerk

haha..jag kommer väl också få känna av det så småningom..

2009-01-24 @ 11:49:26
URL: http://dalaibk.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback