Machohockey..

Äntligen måndag...eller inte direkt..4 timmars sömn är ingen höjdare, men jag var iaf i tid imorse..

Tränade fotboll igår för första gången i år..det kändes sådär...det var drygt..vitlöksbaguetten och baby back ribsen ville komma upp...det faktum att jag lyckades dunka huvudet i en ribbstol, få blåmärke på ena knäet, göra illa mig i handen, trampa snett så foten smärtar gör det inte direkt lättare...när jag sen precis missade tuben och fick vänta en kvart extra på vägen hem halv elva på söndagskvällen var jag inte heller alltför glad..men jag gjorde nån tunnel iaf, ett par mål..tror samtliga mål igår var med högern..skumt..jag får väl dra till med klyschan "det var skönt att röra på sig iaf"...

Shoppade lite i helgen också..fotbollsstrumpor och ett par skjortor på rea...nu har jag handlat klart vad gäller kläder på ett tag..

Den här veckan ser det ut som om jag har en pubkväll att gå på under onsdagen..om jag inte lyckas hoppa den..är sådär sugen..vore bättre rent ekonomiskt och fysiskt om jag inte gick...samtidigt är det gott med öl...det är seriepremiär i Xpert eleven..jag har inte värvat en spelare och är sämre förberedd än någonsin...målet är att klara mig ifrån nedflyttning och sen ta nya tag till nästa säsong..det är också seriepremiär i SIL...jag har ju gått och blivit korpspelare i innebandy igen..hoppas dotra tycker det är skoj att sitta och titta i år också..

Nu, jobba lite och sen ikväll gå till gymmet..beach -10 har börjat nu..inga ursäkter duger längre..nästa (v)år ska jag vara i toppform...

Kommentarer
Postat av: Åsa

Beach 10! Bra Jerk, man ska inte stressa...

Jag har uppenbarligen riktig taskig humor eftersom jag gapskrattade åt det i flera minuter. Eller också har jag ett liv som suger... ;D

Postat av: Jerk

Jag röstar på taskig humor, du har väl ett ganska bra liv? :)

2009-01-26 @ 23:52:58
URL: http://dalaibk.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback